Subject: FW: Saare maakond, Saaremaa vald, Nasva küla sideprojekt VT2126
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Feb 2025 16:19:00 +0200

Tere

Edastan regimiseks, eelnev 24/12320-1

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Karl-Erik Timmer <[email-masked]>
Sent: Tuesday, February 11, 2025 1:10 PM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: [EBATURVALINE] -Re: FW: Saare maakond, Saaremaa vald, Nasva küla
sideprojekt VT2126

Tere

Antud projekt on mitmete kinnistute vastuseisu tõttu veninud. Nüüdseks
peaks aga korras olema ja saaks ära kooskõlastada. Koostasin uue
kooskõlastuse taotluse. Saadan esmalt jätkuks sellele emailile vastusena.
Loodetavasti sobib nii.

Kontakt Gunnar Mägi (<[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval R, 9. august
2024 kell 12:58:

Tere,

Tänud teatamast!

Parimat

Gunnar Mägi

From: Karl-Erik Timmer <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, August 9, 2024 12:45 PM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: FW: Saare maakond, Saaremaa vald, Nasva küla sideprojekt
VT2126

Tere!

Tänud märku andmast.

Ma arvan, et üks nädal puhkust selle projekti puhul suurt ei määra, siin
on ette juba näha mitmeid projekti sisulisi muutusi teemaa kasutamise
osas.

Senikaua aga head puhkust!

Kontakt Gunnar Mägi (<[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval R, 9. august
2024 kell 10:14:

Tere

Meedetuletus, kas Nasva tuleb, olen järgmine nädal puhkusel.

Parimat

Gunnar Mägi

From: Gunnar Mägi
Sent: Wednesday, August 7, 2024 10:59 AM
To: 'Karl Timmer' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Saare maakond, Saaremaa vald, Nasva küla sideprojekt VT2126
Importance: High

Tere

Projektist,

1.	Ristlõike joonisel teema piirid peale
2.	Asendil km-id, osad puudu, lihtsalt kohtadesse kus kaabel siseneb
ja väljub teemaalt, lisada nr
3.	Kulgemised, kontrollige üle, võin samuti eksida; ; Ristumine
riigiteega nr 77 Kuressaare-Sääre  km 6,91 kinniselt, kaitsetorus; km
5,72-5,87; 6,84-6,86; 6,87-6,95 siderajatiste paigaldamine ja tehnovõrgu
(maaliin) kulgemine teemaal ja tee kaitsevööndis riigile kuuluvatel
kinnistutel; km 5,74; 6,08  õhuliini ristumine olemasolevas koridoris
(tagatud vähim kõrgus min 7,0m sõidutee pinnast);  km 5,71-5,72; 6,06-6,90
(õhuliin olevas koridoris); km 6,86-6,87 (maakaabel) kulgemine tee
kaitsevööndis.

Parimat

Gunnar Mägi

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, July 12, 2024 11:41 AM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Saare maakond, Saaremaa vald, Nasva küla sideprojekt VT2126

Tere Gunnar Mägi!

Sulle on määratud uus tööülesanne:

Pealkiri:

Saare maakond, Saaremaa vald, Nasva küla sideprojekt VT2126

Tööülesanne:

Täitmiseks

Kommentaar:

URL:

https://delta.transpordiamet.ee/dhs/n/compoundWorkflowNodeRef/f37af6f0-817
e-4eff-81fb-2e8f122ec4cf

Tähtaeg:

06.08.2024

Resolutsioon:

Algataja:

Anne Vesinurm

Vastutaja:

Gunnar Mägi

Delegeerija:

--

Kõike paremat

Karl Timmer

Elektriprojekteerija

+372 56500181

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

<https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4zaGmkoQVeAqULWYhP4JWI540
R5VkTsEjoQ6fEB-nQC5QUh5esBvCPbdOr3UxSa66JWew08VnvHajWL>

--

Kõike paremat

Karl Timmer

Elektriprojekteerija

+372 56500181

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

<https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4zaGmkoQVeAqULWYhP4JWI540
R5VkTsEjoQ6fEB-nQC5QUh5esBvCPbdOr3UxSa66JWew08VnvHajWL>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.